کفاشیان: ریکارد را نمی شناسم
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: نه فرانک ریکارد را می شناسم و نه مذاکره ای با او صورت گرفته است.

به گزارش برنا، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید گفت: خوشبختانه وضعیت تیم امید مشخص شده است و هماهنگی های لازم با غلامحسین پیروانی صورت گرفته و هیچ گونه نگرانی نداریم.دلمان روشن است که می توانیم در گوانگجو نتایج مناسب را بدست آوریم.

وی ادامه داد: مشکل سینا عشوری بازیکن ذوب آهن اصفهان برطرف شده است و وی به همراه سایر نفرات عازم چین خواهد شد.

کفاشیان تصریح کرد: در رده پایه برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کرده بودیم و با کارنامه ای که به ثبت رسید، زنگ خطر برای تیم های پایه به صدا در آمده است و باید در جلسات کمیته فنی مشکلات و نقیصه ها را بر طرف کنیم تا در آینده بهتر در میادین رسمی عمل کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره مذاکره با فرانک ریکارد برای تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار داشت: من ریکارد را نمی شناسم و اولین بار است که نامش را می شنوم. نه او را می شناسم و نه مذاکره ای صورت گرفته است.

وی درباره دیدار دوستانه ایران مقابل نیجریه در ورزشگاه آزادی گفت: نیجریه با تمام نفرات اصلی خود به تهران خواهد آمد و در قراردادمان ذکر شده است که این دیدار باید حالت رسمی داشته باشد و نگرانی در این باره نداریم.

کفاشیان درباره تعویق دیدارهای سپاهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: از آنجا که این باشگاه 3 بازیکن در تیم امید دارد، سازمان لیگ طبق قوانین تصمیم گرفت که بازی های سپاهان لغو شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 11 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب